„Krajsler 300” hibrid naredne godine

Bez autora
Jan 19 2011

Američka grupa „Krajsler”, koja se nalazi pod upravom italijanskog „Fijata”, počeće da prodaje hibridnu verziju sedana „krajsler 300” iduće godine, a kasnije i narednu generaciju vozila tipa minivan. Direktor Markione je govorio u fabrici „Vindzor”, u Ontariju, gde je obeležena proizvodnja minivana „dodž grand karavan” i „krajsler taun end kantri”, modele za 2011. godinu, naglašavajući da je budućnost tog pogona „zagarantovana”. Najnovija generacija minivana će početi da se izrađuje u 2013. ili 2014. godini. U pogonu „Vindzor” će se takođe izrađivati „Fijatovi” modeli, rekao je Markione u utorak na sastanku sa radnicima, ističući felksibilnost i inženjering budućih vozila, sa kompletno novom arhitekturom. „Krajsler” u poslednjih dvadesetak godina je savladao izradu višenamenskih modela minivan i sada je neophodno da se ta saznanja unaprede i da se izrađuju svestranije platforme, što će omogućiti da se na toj osnovi montira više modela minivana.

„Krajsler 300” hibrid naredne godineAmerička grupa „Krajsler”, koja se nalazi pod upravom italijanskog „Fijata”, počeće da prodaje hibridnu verziju sedana „krajsler 300” iduće godine, a kasnije i narednu generaciju vozila tipa minivan, izjavio je direktor obe kompanije Serđo Markione.

Direktor Markione je govorio u fabrici „Vindzor”, u Ontariju, gde je obeležena proizvodnja minivana „dodž grand karavan” i „krajsler taun end kantri”, modele za 2011. godinu, naglašavajući da je budućnost tog pogona „zagarantovana”. On je istakao da će najnovija generacija minivana početi da se izrađuje u 2013. ili 2014. godini.

U pogonu „Vindzor” će se takođe izrađivati „Fijatovi” modeli, rekao je Markione u utorak na sastanku sa radnicima, ističući felksibilnost i inženjering budućih vozila, sa kompletno novom arhitekturom.

On je kazao da je „Krajsler” u poslednjih dvadesetak godina savladao izradu višenamenskih modela minivan i da je sada neophodno da se ta saznanja unaprede i da se izrađuju svestranije platforme, što će omogućiti da se na toj osnovi montira više modela minivana.

Mogućnost da se naredna generacija manjih višenamenskih i drugih vozila izrađuje na istoj platformi, deo je Markioneove strategije da se smanji komplikovanost planova kompanije. Nastojimo da se 80 procenata obima proizvodnje oslanja na četiri ili pet platformi, istakao je šef „Fijata” i dodao da će se „krajsler 300” sedan pune veličine sa hibridnim sistemom izrađivati u 2012. godini.

Poseban tim „Krajslera” će takođe analizirati prodaju u 2011. godini i odlučiti da li će se nastaviti proizvodnju oba modela „tanun end kantri”, čija je osnovna cena 30.000 dolara i „grand karavan” koji je jeftiniji oko 7.000 dolara. Oba vozila imaju istu platformu.

„Krajsler” razvija novu osnovu kola koja će se moći koristiti za montažu minivana i ostalih vozila u periodu od 2013. do 2014. godine. To će omogućiti kompaniji da izrađuje manje modele minivanova, terence ili druga vozila koja imaju dobru prodaju.

To je strategija slična onoj koju ima rivalski „Ford”, koji je predstavio novi manji minivan na Sajmu automobila u Detroitu prošele nedelje. „Fordov” minivan „C-maks” sa sedam sedišta je podignut na istoj platformi kao manji „ford fokus”. Taj model će se naći u prodaji ove godine, a hibridna i električna verzija kasnije.

Ralf Žil, predsednik robne marke „Dodž”, koja posluje u okviru „Krajslera”, smatra da kompanija mora pažljivo da se opredeli za proizvode koji će imati dobru prodaju.

„Krajsler” kontroliše oko jedne trećine američkog tržišta minivana, ali rivali pokušavaju da povećaju svoj udeo u prodaji. „Krajslerov” model „taun end kantri” je bio najprodavaniji minivan u SAD minule godine, s oko 112.000 isporučenih jedinica, oko 4.000 više nego „honda odisej”, na primer.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik